Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin
  • Dowiedz się więcej ...
  • 20 zł na START
01
0

Producenci

Dodatkowe opcje przeglądania

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Systemy płatności

  • PayU

Kontakt

  • FHU HONEY Hanna Kotowska
    84-230 Rumia
    ul. Paderewskiego 6A
    NIP: 958-090-18-64
  • E-mail:sklep@sportowesuplementy.pl
  • Telefon501 111 880
    505 825 658
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy 24h Sklep stacjonarny pon.-pt. 10.00 - 18.00 soboty 9.00 - 14.00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Właścicielem sklepu internetowego jest firma F.H.U. HONEY Hanna Kotowska, 84-230 Rumia, Paderewskiego 6a, NIP 958-090-18-64, regon 221835877 zwana dalej sprzedającym.

 

I. Składanie zamówienia

  1. Zamówienia można składać wyłącznie poprzez stronę internetową www.sportowesuplementy.pl przez 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, zaznaczenie wybranej formy dostawy i płatności oraz przesłanie tak wypełnionego zamówienia z panela zakupów.
  2. Do zawarcia umowy dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez sprzedającego. Kupujący otrzymuje emaila z wyszczególnionymi produktami, formami płatności i dostawy.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów lub zmiany cen produktów bez wcześniejszego poinformowania klientów.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku gdy, formularz zamówienia zostanie wypełniony błędnie, transakcja nie zostanie zautoryzowana w systemie płatniczym Płatności.pl (w przypadku płatności kartą), kupujący nie przeleje wymaganej kwoty na konto sprzedającego we wskazanym terminie (w przypadku płatności przelewem) lub przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
  5. Ceny podane przez sprzedającego wyrażone są w PLN, zawierają należny podatek VAT. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez informowania o tym zamawiającego, nie dotyczy to cen zamówień będących w trakcie realizacji. Jeśli cena podana w potwierdzeniu jest różna od ceny widniejącej w sklepie internetowym zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówienia.
  6. Zamawiający każdorazowo zgadza się na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu.
  7. W przypadku niedostępności towaru w magazynie i u dostawców sklepu zamawiający jest o tym informowany i może podjąć decyzję o częściowej realizacji, wydłużeniu oczekiwania, ma również prawo do rezygnacji z zamówienia.
  8. Kupujący ma możliwość zrezygnować z zakupów na każdym etapie składania zamówienia.

 

II. Realizacja zamówienia/koszty wysyłki

  1. Zamówienie wysyłamy na podany w zamówieniu adres bezpośrednio po skompletowaniu, czyli po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
  2. Termin otrzymania zamówienia = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
  3. Dostępność towaru oznacza czas realizacji zamówienia, może mieć następujące oznaczenia:
    • - dostępny od ręki - produkt znajduje się w naszym magazynie wysyłka w ciągu 1 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty (przy płatności przelewem).
    • - dostępny w 48 godzin - produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy, wysyłka w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty (przy płatności przelewem).
    • - dostępny do 7 dni roboczych - produkt jest trudno dostępny i musi zostać sprowadzony.
    • - dostępny na zamówienie - produkt dostępny jest na zamówienie.
    • - chwilowo niedostępny - produkt jest aktualnie niedostępny.
  4. Oznaczenie dostępności informuje, ile dni roboczych zazwyczaj upływa od chwili złożenia zamówienia do momentu skompletowania zamówionych produktówu i przygotowania ich do wysyłki.
  5. Czas dostawy to zazwyczaj następny dzień roboczy po dokonaniu wysyłki w przypadku przesyłki kurierskiej.
  6. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
  7. Jeśli w zamówieniu znajdą się produkty w danej chwili niedostępne, poinformujemy o tym mailowo lub telefoniczne. Wówczas można będzie wybrać między oczekiwaniem na najbliższą dostawę, zaproponujemy inny podobny produkt bądź zwrot pieniędzy.
  8. Kupujący zostaje poinformowany o przesłaniu zamówionego towaru w osobnym emailu.
  9. Koszty wysyłki pokrywa kupujący przy zamówieniu.
  10. Koszt przesyłki kurierskiej DPD to: 10zł/brutto za paczkę do 30kg przy płatności przelewem i 15zł/brutto przy pobraniu., 15zł/brutto za paczkę do 30kg przy płatności payU
  11. Koszt przesyłki InPost to: 15zł/brutto za paczkę do 25kg przy płatności przelewem, 15zł/brutto za paczkę do 25kg przy płatności payU
  12. Odbiór osobisty zamówionego towaru jest możliwy w naszym sklepie firmowym mieszczącym się w Rumi / koło Gdyni przy ul. Paderewskiego 6a, tel. 505 825 658, w dniach pon.-pt. w godz. 10.00 - 18.00 i sobota 9.00 - 14.00 wybierając tą formę zostaniesz powiadomiony mailem o gotowym zamówieniu do odbioru. 

 

III. Ceny, rabaty i promocje

  1. Ceny, rabaty i promocje widoczne na stronie sportowesuplemnety.pl dotyczą wyłącznie zakupów poprzez stronę sklepu internetowego.
  2. Klient ma prawo do skorzystania z promocji widocznych na stornie naszego sklep i odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym w Rumi, ul. Paderewskiego 6A po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez stronę sklepu i otrzymaniu informacji o gotowości zamówienia do odbioru.
  3. Przy odbiorze osobistym nie obowiązują dodatkowe rabaty i promocje występujące w chwili odbioru w sklepie stacjonarnym.
  4. W sklepie stacjonarnym Honey w Rumi przy ulicy Paderewskiego udzielamy rabatu w wysokości 5% wyłacznie za okazaniem kart HoneyCard. Rabat udzielany jest na wszystkie produkty znajdujące się w sklepie stacjonarnym, z wyłączeniem produktów w promocji i wyprzedaży a także zamówień internetowych odbieranych w sklepie stacjonarnym.

 

IV. Program Lojalnościowy klienta sklepu internetowego

  1. Z dniem 1.08.2017 wprowadziliśmy program lojalnościowy dla klientów sklepu internetowego sportowesuplementy.pl
  2. W ramach Programu Lojalnościowego klient , który za dokonane zakupy otrzyma punkty. Zdobyte punkty może przy następnych zakupach wymienić na złotówki i obniżyć swoją płatność za kolejne zakupy.
  3. Przelicznik punktów to: 1zł=1pkt, a 1pkt.=0,10zł, więc jeżeli klient zrobi zakupy za 200zł to 20zł przechodzi do wykorzystania na kolejne zakupy.
  4. Program Lojalnościowy przewiduje również dodatkowe rabaty indywidualne i dla stałych klientów, trenerów i sprzedaży hurtowej.
  5. Szczegółowe zasady programu opisane są w zakładce System Punktów w dolnym menu.

V. Gwarancje i zwroty

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek.
  2. W przypadku reklamacji towaru kupujący wysyła towar na adres sklepu: F.H.U. HONEY Hanna Kotowska, 84-230 Rumia, Paderewskiego 6A na własny koszt, z pisemnym opisem wady, pisemny opis wady można dołączyć do odsyłanego towaru lub przesłać na adres mailowy: sklep@sportowesuplementy.pl.
  3. Zwracany towar nie może być otwarty. Chyba, że przedmiotem reklamacji jest jego zawartość.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 2 dni roboczych w przypadku zwrotu produktu nie otwartego, w przypadku reklamacji zawartości opakowania sprawa zostanie przekazana do producenta, wówczas okres trwania reklamacji może się wydłużyć do 14dni.
  5. Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta, klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru w stanie niezmienionym bez podania przyczyn do 14 dni od daty dostawy przesyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt zwracającego.
  6. Odstąpienie od umowy zakupu należy przed odesłaniem produktu zgłosić telefonicznie pod numerem 501 111 880 lub mailowo na adres sklep@sportowesuplementy.pl
  7. Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  11. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  12. Dodatkowe odpowiedzi na pytania dotyczą gwarancji i zwrotów można kierować pod numer tel. 501 111 880.


VI. Rezygnacja z wysyłki / odbioru

  1. Klient nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku rezygnacji do momentu otrzymania maila z informacją: "Status zamówienia: Gotowe do wysłania"
  2. W przypadku nie odebrania przesyłki za pobraniem od kuriera zamawiający ponosi koszty związane z wysyłką i zwrotem przesyłki do nadawcy w wysokości 30zł (dotyczy przesyłek jednokartonowych do 30kg) kwotę tą należy zapłacić przelewem na konto: 22 1140 2004 0000 3302 7466 0267
  3. W przypadku nie odebrania przesyłki opłaconej przelewem lub poprzez system płatności payU zwrot kwoty wpłaconej na konto zostanie pomniejszony o koszty wysyłki i zwrotu przesyłki do nadawcy o 30zł.
  4. Narażenie na koszty związane z nie odebraniem zamówionej przesyłki wiąże się z umieszczeniem klienta na "Czarnej liście"


VII. Ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo zakupów.

  1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 informujemy, że Twoje dane osobowe przechowywane są w zbiorze danych firmy FHU HONEY Hanna Kotowska z siedzibą: 84-230 Rumia, Paderewskiego 6a, woj. pomorskie, NIP 958-090-18-64, regon 221835877
  2. Złożenie zamówienia w sklepie SportoweSuplementy.pl wymaga wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz.U.Nr 133. poz. 883).
  3. Dane te będą przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych.
  4. Dane Klientów nie są przekazywane osobom trzecim.
  5. Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.

 

VIII. Pliki "cookies"

  1. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Stron Internetowych Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
  2. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Stron Internetowych Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów.
  3. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Sklepu.

 

IX. Postanowienia końcowe.

  1. Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celu wykonania zamówienia.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  3. Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  4. Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.

 

 

REGULAMIN KARTY KLIENTA - HoneyCard

  1. Regulamin programu HoneyCard obowiązuje od dnia 24 stycznia 2017r.
  2. Program HoneyCard jest przeznaczony dla klientów dokonujących zakupów w sklepie stacjonarnym Honey w Rumi. Celem jest nagradzanie naszych stałych klientów.
  3. Karta Klienta jest własnością firmy Honey. Wydawana jest klientowi, który uzbiera paragony za zakupy w naszym sklepie stacjonarnym Honey na kwotę 200zł.
  4. Od momentu wyrobienia i przekazania klientowi karty klient przy każdym kolejnym zakupie otrzymuje rabat w wysokości 5%.
  5. Dodatkowo przy każdym zakupie Klientowi naliczane są punkty lojalnościowe 1zł=1pkt, które można wymienić na nagrody lub zakupy, lista produktów objętych programem i nagród dostępna w sklepie HONEY.
  6. Rabaty wynikające z uczestnictwa w programie Karty Klienta nie sumują się z innymi, obowiązującymi promocjami i na wyprzedaży.
  7. Zakupy dokonane przez sklep internetowy nie podlegają dodatkowym rabatom z karty klienta, jedynie punkty lojalnościowe wchodzą na konto klienta.
  8. Uczestnik w ramach Karty Klienta będzie informowany o przeprowadzonych akcjach promocyjnych, wyprzedażach, możliwości udziału w degustacjach oraz wszelkich akcjach marketingowych.
  9. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdym momencie, poprzez złożenie Organizatorowi stosownego oświadczenia na piśmie, zawierającego podpis Uczestnika z chwilą doręczenia Organizatorowi oświadczenia, o którym mowa powyżej, wszystkie punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika zostaną unieważnione i Konto Uczestnika zostanie zamknięte.
  10. Organizator zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu Karty Klienta - HoneyCard w każdym momencie.
  11. Udostępnienie danych osobowych Uczestnika w związku z przystąpieniem do Programu Karty Klienta jest dobrowolne, w szczególności danych określonych w Formularzu Zgłoszeniowym Przystąpienia do Programu lub w innych formularzach przeznaczonych do wypełnienia przez daną osobę w celu uzyskania statusu Uczestnika Programu. Uczestnik udziela zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora w celach marketingowych. Dane osobowe podlegają ochronie przewidzianej w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. i Polityce Ochrony Danych Osobowych Programu Karty Klienta. Zgoda, o której mowa powyżej, zostanie udzielona poprzez podpisanie Druku Personalnego Karty Klienta - HoneyCard.

Przejdź do strony głównej
Trec SAW
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl